Dialog ma najbardziej zadowolonych klientów na rynku

Letniej rewolucji na rynku telekomunikacyjnym ciąg dalszy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych wyników badania Telecoms Index za maj 2004 Telefonia DIALOG S.A. zajęła I miejsce pod względem satysfakcji klientów.

Wyniki raportu TNS Telecoms Index (maj 2004) badającego satysfakcję z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej pokazały, że średni poziom zadowolenia klientów Dialogu w maju br. wyniósł 7,7 punktów i był najwyższy ze wszystkich porównywanych operatorów telefonii stacjonarnej (dla przykładu TP S.A. - 6,3 punktów, Netia - 7,3).

W tym samym badaniu średni odsetek zadowolonych klientów Dialogu (którzy określili swój poziom satysfakcji na 8,9 lub 10 punktów) wyniósł 67 %, co oznacza wzrost w porównaniu do kwietnia o 10 punktów procentowych (dla porównania TP S.A. - 35, Netia - 59).

Telefonia DIALOG S.A. niezmiennie pozostaje liderem pod względem wskaźnika rekomendacji - jest rekomendowana przez największy w porównaniu z innymi operatorami odsetek swoich klientów. W badaniu z maja 2004 wyniósł on 80% (TP S.A. - 56%, Netia - 68%).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style