Dialog reklamuje „TV/Net za zero”

W internecie, kinach i na outdoorze startuje kampania reklamowa nowej oferty Dialogu. Akcję prowadzoną pod hasłami „TV za zero” i „Net za zero” przygotowały agencje ACztery i MindChili oraz domy mediowe MPG i Media Contacts.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Dialogu reklamuje dwie oferty promocyjne: telewizji cyfrowej nawet przez rok bez opłat w pakiecie z internetem lub telefonem oraz internetu bez opłat do 6 miesięcy wraz z usługą telefoniczną. W akcji wykorzystywane są przekazy pod hasłami „TV za zero” i „Net za zero”, w których niestandardowo zostają wykorzystane głosy Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego.

grafika

Działania reklamowe – skierowane na obszary objęte zasięgiem sieci Dialog – obejmują internet (mini strona w dwóch wariantach, layouty, także w opcji video i z dźwiękiem, e-mailing, działania w wyszukiwarkach), kina oraz outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach).

Koncept kreatywny i layout kampanii przygotowała agencja ACztery, adaptacją przekazów na potrzeby internetu zajęła się agencja MindChili, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MPG i Media Contacts.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"