„We are #techwizards” w kampanii Digital Hub Warsaw

„We are #techwizards” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowo- rekrutacyjna Digital Hub Warsaw w Bayerze, firmy zatrudniającej ekspertów z branży IT. W działania reklamowe zaangażowano pracowników firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„We are #techwizards” w kampanii Digital Hub Warsaw

Celem kampanii jest wzmocnienie prowadzonych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne t.j software engineers, data scientists czy MLOps engineers. Działania mają także zbudować wizerunek firmy, której działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności oraz atrakcyjnego pracodawcy rozwijającego potencjał swoich pracowników.

Bohaterowie nowej kampanii to #techwizards, czyli sześciu pracowników, którzy na co dzień pracują w Digital Hub Warsaw w Bayerze  i zajmują się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań.

Komunikacja będzie prowadzona za pośrednictwem wielkoformatowych nośników OOH -  w tym murali, na citylightach w Warszawie oraz kanałów digitalowych, w tym social media. Pod adresem www.techwizards.com.pl powstał również nowy landing page, gdzie potencjalni kandydaci będą mogli zapoznać się ze wszystkimi historiami oraz wysłać swoje CV.

Za realizację kampanii employer brandingowej odpowiada agencja Cape Morris. Działania będą prowadzone do końca lipca tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa