Discovery na czele, BBC Knowledge liderem wzrostu

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lipcu Discovery. Liderem wzrostu okazała się stacja BBC Knowledge.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wśród widzów powyżej 4 roku życia Discovery zanotowało 0,71 proc. udziału (+13,4 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się kolejno Animal Planet (0,3 proc. udziału), Discovery World (0,3 proc. udziału) oraz Discovery Science (0,28 proc. udziału) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  

W komercyjnej grupie docelowej liderem z 1,1 proc. udziału było Discovery, drugie miejsce przypadło Discovery Science (0,43 proc. udziału). Najwięcej zyskało BBC Knowledge (+34,3 proc.), zaś największą stratę zanotował kanał TVP Historia (- 20 proc.). 

 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day