Discovery na czele, BBC Knowledge liderem wzrostu

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lipcu Discovery. Liderem wzrostu okazała się stacja BBC Knowledge.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wśród widzów powyżej 4 roku życia Discovery zanotowało 0,71 proc. udziału (+13,4 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się kolejno Animal Planet (0,3 proc. udziału), Discovery World (0,3 proc. udziału) oraz Discovery Science (0,28 proc. udziału) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  

W komercyjnej grupie docelowej liderem z 1,1 proc. udziału było Discovery, drugie miejsce przypadło Discovery Science (0,43 proc. udziału). Najwięcej zyskało BBC Knowledge (+34,3 proc.), zaś największą stratę zanotował kanał TVP Historia (- 20 proc.). 

 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style