Dobry początek 2004 roku dla Ströera

Nowy rok rozpoczął się pomyślnie dla Ströera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Początek roku przyniósł Grupie Ströer nowe, atrakcyjne kontrakty. Z czterema sieciami handlowymi: Castoramą, Carrefour, Media Markt i Tesco podpisano umowy o stałej współpracy. To gwarancja wykorzystania blisko 80 proc. popytu tego sektora na reklamę zewnętrzną.

- Nie powinno być problemów z zagospodarowaniem pozostałych nośników. -Rynek outdooru się zmienia. Na tablicach pojawiają się reklamy produktów, które do tej pory kojarzyły się z innymi środkami przekazu. Liczymy na nowych kontrahentów, ale także na "starych" klientów np. z branży piwnej - sygnalizuje Adam Tkaczyk, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Ströer Media.

Optymizm Ströera ma mocne podstawy. Firma solidnie przygotowała się do wejścia w 2004 rok. Klientom zaprezentowano nową atrakcyjną ofertę handlową billboardów. Przynosi ona kilka istotnych nowości: dwutygodniowy standard kampanii outdoorowych, praktyczne wykorzystanie metody badawczej Oscar, sprzedaż billboardów w pakietach wartościowych i uzależnienie cen od kategorii miast.

Nowa oferta handlowa Ströera umożliwia większą elastyczność i dynamikę w planowaniu oraz realizacji kampanii. Pozostawia klientowi sporą swobodę w zakresie zarządzania kosztami. Jest "otwarta" na potrzeby klienta, a tym samym stwarza korzystne warunki do wzajemnej satysfakcjonującej współpracy. Kolejne tegoroczne kontrakty zdają się być tego potwierdzeniem i zarazem zapowiedzią udanego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style