„Dobry wzrok na całe życie” - Acuvue zachęca do badania wzroku

Ruszyła kampania soczewek kontaktowych Acuvue zachęcająca do regularnego badania wzroku u okulisty. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Acuvue podkreśla znaczenie regularnych wizyt w gabinecie okulistycznym i konieczności kontroli wzroku. Akcja jest związana z przypadającym na 11 października Światowym Dniem Wzroku. W ramach kampanii w dniach 11-14 października będzie można bezpłatnie dokonać wstępnej kontroli wzroku w wybranych salonach optycznych w całej Polsce.

grafika

Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Na outdoorze wykorzystywanych jest m.in. ponad 15,3 tys. nośników digital OOH z oferty Screen Network w ok. 440 lokalizacjach w całym kraju. Planowaniem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy OMD.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day