Dominik Mucha szefem biura prasowego Ekstraklasy

Managerem biura prasowego w Ekstraklasie został Dominik Mucha, były dziennikarz sportowy i współpracownik Ekstraklasy w ostatnich latach. Odpowiedzialny dotąd za ligową komunikację z mediami Bartosz Orzechowski przeszedł na nowe stanowisko managera ds. e-sportu i projektów specjalnych. Do zespołu marketingu Ekstraklasy dołączył także Marek Kubisiak odpowiedzialny za sponsoring.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dominik Mucha szefem biura prasowego Ekstraklasy
Dominik Mucha

Dominik Mucha w Ekstraklasie będzie kierował pracami biura prasowego, odpowiadał za public relations oraz wewnętrzną komunikację spółki. Jest byłym dziennikarzem „Przeglądu Sportowego”. Współpracował także z Eleven Sports oraz radiem Weszło FM. Przez ostatnie lata pracował w agencji PR Spot, gdzie zajmował się dbaniem o wizerunek i komunikacją strategiczną partnerów z obszaru marketingu sportowego i biznesowego.

Bartosz Orzechowski z Ekstraklasą związany jest od lutego 2017 roku. W ostatnich latach odpowiadał za komunikację spółki oraz najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Od kilku lat prowadzi także esportowy projekt ligi – Ekstraklasa Games, a więc największy turniej na polskiej scenie FIFA / EA SPORTS FC. W nowej funkcji managera ds. e-sportu i projektów specjalnych będzie się też zajmował CSR-em i projektami eventowymi ligi.

Zmiany w komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy

Marek Kubisiak – nowy manager ds. sponsoringu w Ekstraklasie - w przeszłości związany był z m.in. z marką 4F oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. W obu tych miejscach odpowiadał za tematy związane z pozyskiwaniem i obsługą kontraktów sponsorskich.

- Zmiany w zespole komunikacji Ekstraklasy pozwolą nam jeszcze lepiej funkcjonować w tym niezwykle ważnym dla całej ligi obszarze i rozwijać kluczowe projekty. Cieszymy się, że dołącza do nas Dominik Mucha, osoba doświadczona i rozpoznawalna w środowisku dziennikarskim. Dominik już współpracował z Ekstraklasą w ostatnich latach, więc doskonale zna wyzwania, które stoją przed ligą. Jestem przekonany, że bardzo dobrze odnajdzie się w nowej roli. Bartosz Orzechowski będzie kontynuował prowadzenie naszego projektu e-sportowym, w który jest zaangażowany od kilku lat. Na tym polu Ekstraklasa nadal może się rozwijać i docierać do wciąż nowych odbiorców z młodego pokolenia, co ma kluczowe, długofalowe znaczenie dla ligi - podkreśla Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży. - Cieszy mnie również powiększenie naszego zespołu o doświadczonego menedżera, Marka Kubisiaka, który wspiera naszą aktywność na poziomie współpracy z partnerami komercyjnymi ligi – dodaje.

W departamencie komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy za poszczególne obszary odpowiadają również: Małgorzata Głowik (marketing), Angelika Głuszek (social media), Katarzyna Napiórkowska (strategia i badania rynku), Wojciech Bajak (dane statystyczne i redakcja) oraz Daniel Kobyłka (strona www, aplikacja mobilna).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"