Dream Factory współpracuje z Michałem Rachoniem

Agencja marketingu sportowego Dream Factory z początkiem rokunawiązała współpracę z Michałem Rachoniem.

aj
aj
Udostępnij artykuł:

W agencji Rachoń będzie odpowiedzialny za budowanie strategiidla klientów firmy.

Michał Rachoń jest współtwórcą pierwszej w Polsce agencjimarketingowej "Materiały Dobrze Sprasowane" specjalizującej się wtematyce sportowej, która zajmowała się m.in. największymi polskimiturniejami tenisowymi (ATP i WTA), działaniami media relations wpolskim golfie, a także obsługą Tour De France dla kanału EurosportPolska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska