Droższe reklamy w stacjach Grupy RMF, o 3,8 proc. w RMF FM

Grupa RMF udostępniła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na okres jesienny. Poszczególne oferty drożeją średnio od 2,5 do 4,3 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym cenniku RMF FM reklamy są średnio o 3,8 proc. droższe niż w cenniku wiosennym, w RMF Maxxx o 4,3 proc., a w RMF Classic o 2,5 proc. Grupa RMF tłumaczy te podwyżki rosnącą słuchalnością rozgłośni.

W efekcie zdrożeją też stawki w pakietach reklamowych: w RMF 3D o 3,7 proc., w RMF na Maxxxa o 3,9 proc., a w RMF z Klasą o 3,6 proc. (w porównaniu z cennikiem wiosennym).

Nowe cenniki będą obowiązywać od 1 września do 4 stycznia przyszłego roku.

Według danych Radio Track, w I połowie br. średni udział RMF FM w czasie słuchania rozgłośni radiowych wynosił 23,9 proc., RMF Maxxx - 3,3 proc., a RMF Classic - 1 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji).

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych