Durex odważnie w kampanii porusza problem dyskomfortu kobiet podczas seksu (wideo)

Marka Durex rozpoczęła globalną kampanię, którą przełamuje temat tabu, jakim jest odczuwany przez kobiety dyskomfort podczas uprawiania seksu. Reklama autorstwa agencji Havas London ma niejako uczcić kobiety, które nie chcą wstydzić się z tego powodu.

Udostępnij artykuł:
Durex odważnie w kampanii porusza problem dyskomfortu kobiet podczas seksu (wideo)

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Ladies, Let's Lube” i promuje żele nawilżające Durex Naturals mające pomagać przy problemach związanych z suchością pochwy, powodującą dyskomfort podczas uprawiania seksu.

Rozpoczęte działania reklamowe mają mieć również charakter edukacyjny. Oprócz tradycyjnej kampanii w telewizji, mediach społecznościowych i w internecie zaplanowano szereg działań informacyjnych. Prowadzone mają być też aktywacje w sklepach.Kampania najpierw rusza w Wielkiej Brytanii, potem zostanie stopniowo rozszerzona na inne rynki na świecie.

Reżyserem spotu jest Harry Bradbeer. Film ma celebrować kobiety, które pomagają kształtować postawy społeczne w odniesieniu do własnego ciała i wyborów.

Durex podaje, że ponad połowa wszystkich kobiet doświadcza dyskomfortu podczas uprawiania seksu wynikającego z powodu suchości pochwy. Dziewięć na dziesięć kobiet, które używają żeli nawilżających twierdzi, że dzięki nim udało się im poprawić jakość życia seksualnego.

Za reklamę odpowiada Havas London.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję