Duże zmiany w Universal McCann

Dom mediowy Universal McCann wyodrębnia działy social media i leads, a likwiduje zespół digital. Firma tworzy też niezależną jednostkę new businessową i zwalnia pięć osób.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

Wyodrębnione przez Universal McCann nowe działy specjalistyczne będą zajmować się planowaniem i realizacją działań reklamowych w internecie. Zespół social media, kierowany przez Jakuba Zielińskiego, będzie odpowiadał za media społecznościowe, a team leads – na którego czele stanął Łukasz Michałowski – za kampanie efektywnościowe i SEM. Natomiast pracownicy działającego wcześniej działu digital, zajmującego się planowaniem reklam internetowych, dołączą do zespołów klienckich, aby bezpośrednio wspierać je wiedzą z dziedziny mediów cyfrowych. Planowanie budżetów w sieci nadzorować będzie szefowa likwidowanego działu Klaudia Janowska, natomiast w tworzeniu strategii internetowych pomagać będzie Tomasz Kuisz, który awansował ze stanowiska digital media managera na funkcję digital strategy directora.

Jednocześnie w Universal McCann zaczyna funkcjonować niezależna jednostka new businessowa, której zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów. Kieruje nią Marcin Piotrowski, business development director.

Ponadto zespół TV buyingu wspierać będzie swym doradztwem TV media planerów. Do teamu dołączyła Ilona Włodarczyk-Szynkowska, a Jakub Radziwilski objął nowopowstałą funkcję koordynatora zakupu TV.

Zmiany w Universal McCann mają na celu integrację planowania mediów online i offline oraz zaangażowanie digital w proces tworzenia skutecznej komunikacji marketingowej. W związku z restrukturyzacją firmy pracę w niej kończy obecnie pięć osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]