Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową

Celem kampanii wizerunkowej Dwójki Polskiego Radia jest poszerzeniegrona dotychczasowych odbiorców. Kampania ma formę tryptyku, a jejhasła to: "Muzyka odmienia", "Piękno odmienia" oraz "Ideeodmieniają".

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Wizualizacja odwołuje się do odbiorcy zainteresowanegoliteraturą, muzyką i szeroko pojętą sztuką. Jej zadaniem jestprzekonanie nowego słuchacza, o tym, że dyskusje o kulturze orazaktywne w niej uczestnictwo, nie jest wyłącznie dla wybranych.

Kampania obejmuje outdoor (billboardy i citylighty w metrze,megabillboard na budynku Polskiego Radia, billboardy w dziesięciumiastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu,Trójmieście, Szczecinie, Katowicach, Białymstoku, Łodzi i Lublinie,prasę (dzienniki ogólnopolskie: "Gazeta Wyborcza","Rzeczpospolita", "Dziennik", tygodniki "Wprost" i "Polityka",internet (portal onet.pl), a także spoty radiowe (od 2 do 30czerwca na antenie Programu 2 Polskiego Radia).

Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwaMagdaleny Wacławik, emitowany na antenach TVP 1 i TVP 2 (od 1 do 16czerwca oraz w TVP Kultura (od 2 do 27 czerwca).

Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk. Za zakupi planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.Kampania potrwa do 30 czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?