Dział marketingu Ringier Axel Springer w nowej strukturze

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zakończyło reorganizację działu marketingu, prowadzoną w ostatnich miesiącach przez Joannę Kloskowską, dyrektora marketingu spółki. Od października br. jednostka działa w nowej strukturze.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Dział marketingu Ringier Axel Springer w nowej strukturze
Joanna Kloskowska

Nowy dział marketingu Ringier Axel Springer Polska powstał przez połączenie w jedną strukturę organizacyjną trzech obszarów kompetencyjnych: brand marketingu, wsparcia marketingowego oraz eventów i projektów specjalnych.

W ramach brand marketingu funkcjonują zespoły, na czele których stoją marketing managerowie odpowiedzialni za poszczególne marki wydawcy. Za “Fakt” odpowiada Monika Marciniak, za “Forbes” i pisma motoryzacyjne - Agnieszka Milak, za “Newsweek” - Anna Traczewska, za “Przegląd Sportowy” - Alicja Gutowska, a za “Komputer Świat” - Michał Bajerski.

Nowo utworzone stanowisko executive marketing managera objął Mikołaj Komornicki, który dołączył do firmy w czerwcu br. Będzie on odpowiadał za standaryzację pracy w obszarze brand marketingu oraz za projekty specjalne.

Wsparcie marketingowe obejmuje obszar badań i analiz strategicznych, planowanie i zakupy mediów oraz przygotowanie kreacji graficznych do komunikacji marek.

Do działu marketingu dołączył też zespół eventów i projektów specjalnych, który dotychczas prowadził głównie projekty powiązane z miesięcznikiem “Forbes”. Teraz, zespół pod kierownictwem Moniki Antoszczuk, będzie poszukiwał w tym zakresie obszarów rozwoju dla pozostałych marek Ringier Axel Springer Polska.

- Praca naszego działu będzie się koncentrować na wzmacnianiu siły naszych marek, na wspieraniu ich rozwoju oraz realizacji celów, które stoją przed markami we wszystkich kanałach dystrybucji - mówi Joanna Kloskowska, od marca dyrektor marketingu wydawnictwa (więcej na ten temat).

W portfolio RASP są takie tytuły prasowe jak dziennik “Fakt”, tygodniki “Newsweek Polska” i Auto Świat” czy miesięczniki “Forbes” i “Komputer Świat”. Spółka wydaje też serwisy internetowe, m.in. Fakt.pl, Newsweek.pl czy Autoswiat.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?