Dziennik Zachodni/Trybuna Śląska

Połączenie działów marketingu Dziennika Zachodniego i Trybuny Śląskiej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z dniem 1 marca 2003 r. następują zmiany w strukturach wydawnictw "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej", tytułów należących do grupy wydawniczej "Polskapresse".

W celu podniesienia efektywności działań obu tytułów zostają połączone ich działy marketingu. Dyrektorem wspólnego działu został Zenon Nowak, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu "Trybuny Śląskiej".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style