Dziennikarze CNN za tabletami sponsorującego program Microsoftu mieli iPady

Podczas wieczoru wyborczego dziennikarze CNN za tabletami Surface Pro 3 od Microsoftu, który zawarł ze stacją umowę product placementową, mieli iPady, z których również korzystali.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dziennikarze CNN za tabletami sponsorującego program Microsoftu mieli iPady

Tablety Surface Pro 3 były obecne w studiu CNN podczas wieczoru wyborczego w ramach umowy zawartej ze stacją przez Microsoft. Koncern komputerowy umożliwił widzom łączenie się ze studiem za pomocą narzędzia Bing Pulse, natomiast główny korespondent kanału John King używał do tego specjalnej wersji rozwiązania Magic Wall. Dlatego prowadzący program używali tabletów Surface Pro 3.

Jednak ujęcia z innych kamer niż na wprost dziennikarzy pokazały, że jednocześnie korzystali oni z tabletów konkurencyjnej firmy - iPadów od Apple. Na portalach społecznościowych, głównie Twitterze, szybko zamieszczono odpowiednie zdjęcia z komentarzami, że w ten sposób zepsuto efekt promocji tabletów Surface Pro 3.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/premiera-tabletu-surface-pro-3-w-25-krajach-polska-pominieta ##

Rzecznik CNN tłumaczył jednak, że obecność tabletów Surface Pro 3 w studio nie wynikała z zapisów umowy obejmujących też product placement, tylko z faktu, że narzędzie Magic Wall jest zoptymalizowane pod działającą na tych urządzeniach przeglądarkę Internet Explorer.

Z kolei dziennikarz stacji, Jake Tapper, stwierdził, że korzystał też z iPada, żeby obserwować komentarze na Twitterze i dodawać własne wpisy. Podkreślił, że korzystał też z tabletu Microsoftu i niczego nie ukrywał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały