E-Kiosk: 1,44 mln zysku w drugim kwartale

W drugim kwartale 2022 roku firma z prasą cyfrową i ebookami e-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) przy przychodach na poziomie 3,69 mln zł, wypracowała zysk netto o wartości 1,44 mln. zł. W stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wymienione wskaźniki wzrosły odpowiednio o 21 proc. i 43 proc.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
E-Kiosk: 1,44 mln zysku w drugim kwartale
Łukasz Piela, prezes e-Kiosku (fot. materiały prasowe)

W całym pierwszym półroczu Spółka osiągnęła 6,93 mln zł przychodów ze sprzedaży i jest to wzrost w stosunku do pierwszego półrocza 2021 roku o 12 proc. oraz 2,43 mln zł zysku netto - wzrost o 24 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/e-kiosk-praca-cyfrowa-wyniki-finansowe,7169861406595201a ##

„Drugie półrocze wyszło nam dobrze. Realizujemy cele. Cieszą mnie wzrosty przychodów i rentowność, gdyż wiem jak ważna jest dyscyplina finansowa a my z dużą regularnością, w kolejnych kwartałach, wyglądamy pod tym względem nieźle. Z dużymi nadziejami patrzę w drugie półrocze. Rozszerzenie oferty dla przedsiębiorców zaczyna nabierać konkretnych kształtów. Do tego widzę duże zaangażowanie zespołu by obsługiwać naszych czytelników na coraz lepszym poziomie. I tu także mamy pomysły mocno skonkretyzowane i z dużym potencjałem” - komentuje cytowany w komunikacie Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.

W drugim kwartale e-Kiosk podpisał kontrakty m.in. z KGHM SA Polska Miedź, Ministerstwem Spraw Zagranicznych, firmą deweloperską Murapol SA oraz Agencją Rozwoju Przemysłu.

grafika

Spółka informuje również, że w czerwcu prowadzono prace nad poświęconą Kawiarni Literackiej stroną internetową oraz aplikacją NextOFF. Obie realizacje wspierały działania marketingowe, należącej do Spółki marki Nexto (księgarnia internetowa z ebookami, audiobookami i e-prasą), która była patronem Kawiarni Literackiej w ramach tegorocznej, 15. już edycji OFF Festivalu w Katowicach. Ponadto zakończono prace związane z Hurtownią Raportów - nowym systemem raportowania danych sprzedażowych, ułatwiającym współpracę z wydawcami.

W drugim kwartale spółka stworzyła również przeznaczony dla przedsiębiorców portal internetowy, którego uruchomienie zaplanowano na trzeci kwartał. Jest to kolejny etap wzbogacenia oferty dla przedsiębiorców w ramach rozwoju produktu Mała Księgowość.

E-Kiosk SA jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. E-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl oraz eContentLAB.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style