Ekrany digital OOH na dworcach w ofercie Polsat Media AdScreen

Biuro reklamy Polsat Media AdScreen poszerzyło ofertę o ekrany digital OOH na dworcach kolejowych. W skład sieci wchodzi obecnie 186 ekranów na 41 dworcach, a jej łączna dobowa widownia przekracza 1 milion osób.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ekrany digital OOH na dworcach w ofercie Polsat Media AdScreen

Do projektu zostały wybrane dworce o największej liczbie podróżnych, wliczając w to m.in. dworzec Warszawa Śródmieście oraz dworzec Poznań Główny – dwa największe dworce w Polsce, każdy mogący się pochwalić przepływem pasażerów na poziomie 19 milionów rocznie.

Sieć tworzą ekrany o różnych formatach, dopasowane do architektury danego dworca, z których wyróżniają się dwie wielkoformatowe kurtyny LED o powierzchni 26 m2 na dworcu Poznań Główny oraz na dworcu Warszawa Wschodnia.

Ponadto Polsat Media AdScreen rozszerzyło swoje portfolio o 75-calowe ekrany Digital CLP, które uzupełniają dotychczasową sieć ekranów LCD w kasach PKP Intercity.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję