„Elle” z dodatkiem „Polska Moda”

Miesięcznik „Elle” (Burda Media Polska) dołączył do czerwcowego wydania (na rynku od czwartku 6 maja) dodatek „Polska Moda”. Powstał on we współpracy z organizatorami imprezy FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Miesięcznik „Elle” (Burda Media Polska) dołączył do czerwcowego wydania (na rynku od czwartku 6 maja) dodatek „Polska Moda”. Powstał on we współpracy z organizatorami imprezy FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

W 16-stronicowej wkładce, wydanej w formacie gazetowym (280x410 mm), przedstawieni zostali wybrani polscy projektanci, inwestorzy, wykładowcy, dziennikarze i analitycy rynku mody. W dodatku znalazły się też zdjęcia kolekcji na sezon jesień–zima 2010/2011 autorstwa znanych polskich designerów, m.in.: Krzysztofa Stróżyny, Justyny Chrabelskiej, Macieja Zienia, Agnieszki Maciejak, Ani Kuczyńskiej, a także debiutantów łódzkiego Tygodnia Mody. W dodatku ogłoszony został też specjalny konkurs dla młodych projektantów.

grafika

Wydanie z dodatkiem ukazało się w nakładzie 118 700 egz. i normalnej cenie 7,40 zł. Numer będzie dystrybuowany m.in. wśród gości imprezy modowej FashionPhilosophy Fashion Week Poland, która odbędzie się w Łodzi w dniach 7-11 maja br.  Wydawca nie zaplanował natomiast standardowej kampanii ATL dla tego wydania.

Średnia sprzedaż ogółem „Elle” w 2009 roku wyniosła 70 245  egz. (dane ZKDP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta