Emil Pawłowski: z Redefine do Gemiusa

Emil Pawłowski został dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. Ostatnio pracował w firmie Redefine.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pawłowski odpowiada za rozwój produktów firmy w zakresie metodologii badawczej. Jego zadaniem jest rozwój badań, które mają kluczowe znaczenie dla rozwoju internetu jako medium i reklamy internetowej, w tym pomiar internetu mobilnego czy materiałów audio i wideo w sieci.

Emil Pawłowski od kilkunastu lat zajmuje się badaniami mediów (tv, internet) i kampanii reklamowych. Przez ostatnie 3 lata był związany z Redefine, gdzie jako dyrektor ds. badań i rozwoju odpowiadał za rozwój projektów badawczych. Wcześniej pracował m.in. w firmach The Nielsen i AGB, gdzie współtworzył metodologie i narzędzia analityczne.

Jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały