Emil Pawłowski: z Redefine do Gemiusa

Emil Pawłowski został dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. Ostatnio pracował w firmie Redefine.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pawłowski odpowiada za rozwój produktów firmy w zakresie metodologii badawczej. Jego zadaniem jest rozwój badań, które mają kluczowe znaczenie dla rozwoju internetu jako medium i reklamy internetowej, w tym pomiar internetu mobilnego czy materiałów audio i wideo w sieci.

Emil Pawłowski od kilkunastu lat zajmuje się badaniami mediów (tv, internet) i kampanii reklamowych. Przez ostatnie 3 lata był związany z Redefine, gdzie jako dyrektor ds. badań i rozwoju odpowiadał za rozwój projektów badawczych. Wcześniej pracował m.in. w firmach The Nielsen i AGB, gdzie współtworzył metodologie i narzędzia analityczne.

Jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurs Cannes Lions 2026 z nowymi kategoriami

Konkurs Cannes Lions 2026 z nowymi kategoriami

Koniec "Pogromców chaosu". Ilu widzów miała nowość TVN?

Koniec "Pogromców chaosu". Ilu widzów miała nowość TVN?

Netflix coraz słabiej dominuje w polskim streamingu. Dwie platformy dużo zyskały

Netflix coraz słabiej dominuje w polskim streamingu. Dwie platformy dużo zyskały

Telewizja WTK produkuje program dla stacji z MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej

Telewizja WTK produkuje program dla stacji z MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej

TVN liderem w grupach komercyjnych w czasie emisji "Szpitala św. Anny"

TVN liderem w grupach komercyjnych w czasie emisji "Szpitala św. Anny"

Polfa chce współpracować z agencją mediową

Polfa chce współpracować z agencją mediową