Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych

Ergo Hestia rozpoczęła kampanię reklamową prowadzoną wprzewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża. Akcjawykorzystuje różne formy promocji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii reklamowej Ergo Hestii prowadzonej wprzewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża logoubezpieczyciela znajduje się na ich okładkach oraz dołączanych donich zakładkach, a szczegółowe oferty są promowane w środku tychpublikacji. - Odpowiada nam docelowa grupa odbiorców poszczególnychserii: z jednej strony to młodzi podróżnicy otwarci na świat, a zdrugiej zamożni i przezorni ludzie - argumentuje Wojciech Makać,zastępca dyrektora biura marketingu STU Ergo Hestia. - Przewodnikiturystyczne mają zapewniać bezpieczeństwo, prowadzić za rękę iradzić , a takie same zadania stoją przed ubezpieczycielami, więcco-branding jest więc uzasadniony - dodaje.

Akcja do końca roku obejmie ponad 200 tys. egz. przewodnikówMichelin i Bezdroża. Kreację kampanii przygotowało biuro marketinguErgo Hestii.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?