Eskadra MarketPlace w Jarocinie

Na zlecenie Urzędu Miejskiego Eskadra MarketPlace przygotowujestrategię promocji Jarocina.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Prace nad przygotowaniem strategii promocji gminy Jarocinrozpoczęły się na początku marca 2008 roku. Od tego momentudwukrotnie odbyły się konsultacje społeczne, na których obecni bylimieszkańcy, radni rady miejskiej, burmistrz, młodzież szkolna orazprzedstawiciele mediów.

Podczas pierwszych konsultacji (16 kwietnia 2008)przedstawiciele agencji zaprezentowali ogólne założenia dlatworzenia strategii Jarocina. W czerwcu, na drugich konsultacjachspołecznych, przedstawiciele Eskadry MarketPlace przedstawiliwyniki przeprowadzonych analiz: badań, dokumentów, kwerendyprasowej oraz innych niezbędnych materiałów.

Reprezentanci agencji wskazali atrybuty Gminy oraz możliwekierunki dla rozwoju jej wizerunku. Kolejne spotkanie odbędzie sięna początku lipca, wtedy zostaną przedstawione efekty pracy agencji- strategia promocji Jarocina oraz propozycje harmonogramu dalszychdziałań.

Trzon zespołu Eskadry MarketPlace pracującego nad strategiąstanowią: Marek Guzowski, Marek Tobolewski oraz MateuszZmyślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?