Estimage PR z nowej strony

Agencja Estimage Public Relations zmieniła swój wizerunek w sieci. Od marca ruszyła nowa strona internetowa agencji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Ala ma żyrafę - niekonwencjonalność pozwala na zwrócenie uwagi" - to pierwsze hasło alfabetu kreatywności, który pojawił się na nowej stronie Estimage PR. ABC, tak nazywa się ta podstrona w menu głównym, to zbiór 24 zasad, które na co dzień przyświecają zespołowi agencji. Litery alfabetu to pretekst do zabawy słownej równie niekonwencjonalnej, jak cała strona. "D - dialog to rozwój. Bez tego się stoi","R - razem - czyli nie odrzucać pomysłów klienta tylko dlatego, że są jego pomysłami" to tylko niektóre z myśli kreatywnych z Estimage.

Internauta znajdzie na stronie wszystkie niezbędne informacje na temat agencji i specyfiki jej funkcjonowania. W menu Chcesz? dowie się o podstawowych obszarach działalności firmy (Strategie komunikacyjne, Relacje z mediami, Konferencje prasowe, Eventy, Lobbing). Z łatwością znajdzie listę klientów agencji, a opcja Posłuchaj umożliwi mu wysłuchanie ich opinii o współpracy z Estimage. Dociekliwi użytkownicy sieci mogą poznać krótkie charakterystyki liderów agencji, a nawet obejrzeć ich zdjęcia.

Filozofia niekonwencjonalności, która przyświecała agencji również w procesie tworzenia nowej strony sprawiła, że efekt końcowy zdecydowanie odbiega od stereotypu serwisu internetowego agencji PR. Aby uzyskać taki efekt zastosowano bardzo żywe kolory i kontrastową grafikę.

"W przygotowaniu serwisu postanowiliśmy, że najważniejsze jest wrażenie jakie pozostawi on na oglądającym. Dążyliśmy do tego, by strona była równie kreatywna jak ludzie i firma, której dotyczy. Bardzo ważne było również, by umieścić w sieci wszystkie standardowe informacje niezbędne na tego typu stronie i uniknąć sztampy" - mówi Agnieszka Stefaniuk z agencji interaktywnej Upstream, autorka kreacji nowego serwisu.

Estimage Public Relations powstała w grudniu 2000 r. Opracowuje i realizuje kompleksowe kampanie PR. Do dotychczasowych klientów agencji należą m.in.: mPunkt, Kotlin, SuperFish, Abba, Schulstad, Takt, K2 Internet, Center Corporation, Honda.

Twórcą strony jest agencja interaktywna Upstream, specjalizująca się w kreatywnych rozwiązaniach internetowych i programowaniu, należąca obok Estimage do grupy AHA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style