Hiszpański producent w kampanii podkreśla swoją europejską tożsamość, wysoką jakość i wieloletnie doświadczenie firmy z siedzibą w Martorell.
- Nasza nowa kampania ma pokazać, że Seat jest doskonałym wyborem dla klientów ceniących najlepszy stosunek jakości do ceny. Chcemy przypomnieć im, że Seat stoi na solidnej pozycji i oferuje sprawdzone rozwiązania, które łączą nowoczesność, technologię i niezawodność. Podczas gdy na rynku pojawiają się nowe propozycje, które kuszą niewiele niższą ceną i podobnym wyposażeniem, potencjalni klienci muszą zadać sobie fundamentalne pytania: czy warto podejmować ryzyko związane z markami, które nie mają ugruntowanej pozycji? Jak wygląda ich długoterminowa niezawodność, dostępność serwisu, części i wsparcia technicznego? – wyjaśnia Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marki Seat.

Europejska jakość w zasięgu rękiKampania opiera się na hasłach takich jak "Niektórych rzeczy nie kupuje się w ciemno" czy "Jazda próbna warta Zachodu", które w dowcipny i inteligentny sposób podkreślają kluczowe atuty marki: doświadczenie, niezawodność oraz europejskie standardy produkcji.
Działania marketingowe obejmują szeroki zakres formatów i kanałów komunikacji, w tym reklamy natywne, współpracę z czołowymi polskimi wydawcami, materiały wideo, kampanie mailingowe dla klientów oraz działania w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Meta i wyszukiwarki Google. Kampania potrwa do końca roku.
W ramach najnowszej akcji marketingowej Seat prezentuje również ofertę swoich bestsellerowych modeli.










