Euvic Media realizuje kampanię informacyjno-edukacyjną dla Centrum e-Zdrowia

Agencja Euvic Media rozpoczęła współpracę z Centrum e-Zdrowie. Celem projektu jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej nowego Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) 2.0.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Euvic Media realizuje kampanię informacyjno-edukacyjną dla Centrum e-Zdrowia

Kampania ma na celu dostarczenie społeczeństwu istotnych informacji o zmianach i korzyściach związanych z nowym rejestrem.

Euvic Media, w ramach rozpoczętej współpracy, odpowiada za: opracowanie kompleksowego mediaplanu obejmującego emisję artykułów sponsorowanych, przygotowanie materiałów do publikacji w postaci treści dostarczonych przez Zamawiającego, obejmujące przygotowanie graficzne i edytorskie. Zajmuje się również publikacją i promocją artykułów w wybranych serwisach internetowych oraz monitorowaniem działań w trakcie kampanii i reagowanie na potrzeby wprowadzania zmian, a także raportowaniem wyników zrealizowanych działań.

Efektem projektu będzie zwiększenie świadomości społeczeństwa oraz podmiotów leczniczych na temat funkcjonalności i zalet nowej wersji RPWDL. Rejestr ten stanowi istotne narzędzie wspierające rozwój cyfryzacji w polskim systemie opieki zdrowotnej. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie