Ewa Kasprzyk w kampanii MyPrime od UPC (wideo)

Sieć UPC Polska ruszyła z kampanią reklamową usługi MyPrime Filmy i Seriale. W spocie telewizyjnym obok Megarodzinki UPC pojawia się Ewa Kasprzyk.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Ewa Kasprzyk w kampanii MyPrime od UPC (wideo)

Aktorka wciela się w rolę Megateściowej, która przybywa do mieszkania Megarodzinki, bierze na siebie doprowadzenie go do ładu, a na koniec poleca domownikom ofertę My Prime Filmy i Seriale.

Spot emitowany jest na antenie kanałów ogólnopolskich oraz stacji tematycznych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, a reklamę zrealizowała Filmprodukcja.

Operator nie podaje jak długo potrwa kampania i jakie działania poza reklamą w telewizji będą realizowane w jej ramach.

My Prime Filmy i Seriale to oferta wideo na żądanie pozwalająca na dostęp do katalogu ponad 1000 filmów i seriali w miesięcznej cenie 20 zł. Usługa jest też oferowana w ramach nowych pakietów z dekoderem Horizon (dowiedz się więcej).

Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. obsługiwała 1,42 mln klientów, z czego 903 tys. korzystało z usługi telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową