Ewa Kasprzyk w kampanii MyPrime od UPC (wideo)

Sieć UPC Polska ruszyła z kampanią reklamową usługi MyPrime Filmy i Seriale. W spocie telewizyjnym obok Megarodzinki UPC pojawia się Ewa Kasprzyk.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Ewa Kasprzyk w kampanii MyPrime od UPC (wideo)

Aktorka wciela się w rolę Megateściowej, która przybywa do mieszkania Megarodzinki, bierze na siebie doprowadzenie go do ładu, a na koniec poleca domownikom ofertę My Prime Filmy i Seriale.

Spot emitowany jest na antenie kanałów ogólnopolskich oraz stacji tematycznych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, a reklamę zrealizowała Filmprodukcja.

Operator nie podaje jak długo potrwa kampania i jakie działania poza reklamą w telewizji będą realizowane w jej ramach.

My Prime Filmy i Seriale to oferta wideo na żądanie pozwalająca na dostęp do katalogu ponad 1000 filmów i seriali w miesięcznej cenie 20 zł. Usługa jest też oferowana w ramach nowych pakietów z dekoderem Horizon (dowiedz się więcej).

Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. obsługiwała 1,42 mln klientów, z czego 903 tys. korzystało z usługi telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa