Ewa Wachowicz twarzą marki Appetita

Firma Colian wdraża nową strategię komunikacji dla marki przypraw Appetita. Twarzą marki została Ewa Wachowicz, ekspertka kulinarna i była Miss Polonia. Marka uruchamia nową platformę internetową Smak i Styl, będzie mieć dużą kampanię w social mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Wachowicz twarzą marki Appetita

Wprowadzone w komunikacji marketingowej Appetity zmiany mają wzmocnić i wzbogacić wizerunek marki o nowe wartości. Colian chce kreować wizerunek Appetity jako marki stylowej, modnej, przyjaznej i inspirującej w zakresie sposobów przygotowywania i podawania potraw. Ma w tym pomóc współpraca z Ewą Wachowicz, autorką książek kucharskich, gospodynią programu „Ewa gotuje”, właścicielką restauracji w Krakowie. Była Miss Polonia została twarzą marki.

W ramach współpracy ekspertka pojawi się w kampanii reklamowej Appetity (jej startu firma nie podaje) obejmującej m.in. telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży, będzie reprezentować brand podczas imprez kulinarnych. Wizerunek Ewy Wachowicz pojawi się też na opakowaniach najlepiej sprzedających się przypraw jednorodnych oraz na materiałach POS.

W ramach zmiany strategii komunikacji marki Appetita uruchomiono nowa platformę internetową Smak i Styl, na której znajdują się m.in. autorskie przepisy Ewy Wachowicz, filmy z trikami przydatnymi w kuchni, przepisy na tradycyjne polskie potrawy oraz międzynarodowe przysmaki.

Działania promujące platformę Smak i Styl marki Appetita prowadzone będą w mediach społecznościowych.

Marka Appetita w ostatnim czasie nie miała szeroko zakrojonych działań reklamowych w mediach. Dwa lata temu sponsorowała program „Masterchef Junior” w TVN, lokowała w nim również swoje produkty.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową