Użytkownicy będą mieć na Facebooku większą kontrolę nad treściami w news feedzie

Facebook chce dać użytkownikom większą kontrolę nad tym co widzą w Aktualnościach. Właśnie trwają testy nowego rozwiązania, które pozwoli zdecydować jakiego rodzaju treści mają przeważać w News Feedzie.

km
km
Udostępnij artykuł:
Użytkownicy będą mieć na Facebooku większą kontrolę nad treściami w news feedzie

Obecne ustawienia preferencji dotyczących Aktualności na Facebooku pozwalają wybierać osoby i strony, których posty mają być wyświetlane wyżej. Poza tym można przestać obserwować bądź wznowić obserwowanie wybranej osoby, strony czy grupy, wstrzymać na 30 dni wyświetlanie konkretnych postów oraz zdecydować o widoczności liczby reakcji na posty.

Facebook poinformował, że powyższe ustawienia będą teraz łatwiej dostępne, ale przede wszystkim w ramach testu serwis wprowadza nowe narzędzia, które pozwalają zmniejszać lub zwiększać widoczność treści w Aktualnościach w zależności od ich rodzaju.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-zbiera-dane-o-aktywnosci-nastolatkow-w-sieci,7170085383812737a ##

Osoby biorące udział w teście mogą za pomocą nowych kontrolek zdecydować jaki ma być udział w News Feedzie treści pochodzących od znajomych i rodziny, grup oraz stron i osób publicznych. Można także dostosowywać widoczność postów w zależności od tematu.

grafika

W teście na początek bierze udział niewielki odsetek użytkowników Facebooka. W nadchodzących tygodniach nowe rozwiązanie ma być stopniowo udostępniane kolejnym członkom społecznościowego portalu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zmiany-w-reklamach-facebook-instagram-koniec-targetowania-rasa-zdrowie-orientacja,7170087507875969a ##

Z Facebooka przynajmniej raz w miesięcu korzystało 2,91 mld użytkowników, a ze wszystkich platform Meta - 3,58 mld.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style