Farba do włosów z niespodzianką

Kampania Publicis dla farby Garnier Color Naturals

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wczoraj rozpoczęła się promocyjna kampania farb do włosów Garnier Color Naturals. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentek o prezencie, który mogą otrzymać przy zakupie farby Garnier Color Naturals. Jest to pędzelek do nakładania farby na włosy. Działania reklamowe obejmują tylko telewizję. Planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Optimedia.

W kampanii wykorzystano nieco zmieniony montaż znanego już widzom 30" filmu reklamowego z Joanną Brodzik. Na końcu spotu dodano 5-sekundową animację prezentującą pędzelek.

Garnier Color Naturals jest pierwszą farbą Garnier w segmencie farb bez aplikatora. Do jej nakładania używa się pędzelka. Celem promocji jest zwiększenie satysfakcji stałych Klientek oraz zachęcenie potencjalnych, aby same się przekonały z jaką łatwością nakłada się produkt. Zwłaszcza, że farba ma konsystencję kremu, dzięki czemu nie spływa z włosów podczas farbowania. Ponadto, zawiera naturalny olejek z oliwek chroniący włosy przed wysuszeniem i nadający im jedwabistą miękkość.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję