1,2 mln widzów „Farmy” w Polsacie, startują castingi do drugiego sezonu

Nowy reality-show Polsatu „Farma” oglądało średnio 1,20 mln widzów. Program miał wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują poszukiwania uczestników do drugiego sezonu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,2 mln widzów „Farmy” w Polsacie, startują castingi do drugiego sezonu
Jakub Wojnowski, zwycięzca „Farmy”; fot. Polsat

Średnia widownia premierowych odcinków nowego reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 17 stycznia do 25 lutego 2022 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,20 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 8,49 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez nadawcę.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 17 stycznia. Śledziło ją średnio 1,46 mln osób.

grafika

Reality-show oglądać można było na platformie Polsat Go. Grupa Polsat nie zdradza wyników oglądalności w serwisie. - „Farma” była jednym z najchętniej oglądanych formatów w Polsat Go - komentuje nam biuro prasowe Telewizji Polsat.

Pierwszą edycję programu wygrał Jakub Wojnowski. Otrzymał tytuł Super Farmera i nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł. Zwycięzcę show wybrali widzowie w finałowym odcinku, który był transmitowany na żywo.

Będzie drugi sezon, nagrania odbędą się latem

Telewizja Polsat będzie kontynuować „Farmę”. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu. Aby wziąć udział w programie, należy wypełnić formularz dostępny na stronie: https://www.polsat.pl/program/farma/.

Z informacji zawartych w formularze zgłoszeniowym wynika, że casting zakończy się w lipcu.

Jak wynika z naszych ustaleń, nagrania do show mają się rozpocząć jeszcze w okresie letnim i potrwać miesiąc. Na chwilę obecną Polsat nie zdradza terminu premiery nowych odcinków programu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/osaczony-serial-polsat-obsada,7170027158112385a ##

Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody.

Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. - Czeka ich nie tylko ciężka rolnicza codzienność, ale też zadania tygodniowe sprawdzające ich umiejętności i siłę charakteru. Między mieszkańcami gospodarstwa zawiążą się przyjaźnie oraz sojusze, ale przede wszystkim będzie liczyła się rywalizacja! Przed nimi zacięte pojedynki, ekscytujące starcia i wyzwania - czytamy w opisie.

Co tydzień z „Farmą” żegnają się kolejni uczestnicy, a zwycięzca zdobywa wspomniany wyżej tytuł Super Farmera i nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-juror-krzysztof-cugowski-gromee-odchodzi,7170048958588545a ##

Zdjęcia do pierwszej polskiej edycji programu realizowane były wczesną jesienią ub.r. na terenie Puszczy Noteckiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"