Anja Rubik: „Top model” pomaga w karierze modelingowej

Dzisiaj na antenie TVN odbędzie się finał 12. sezonu show "Top Model". Zdaniem światowej sławy polskiej modeli Anji Rubik, start w tego typu programie pomaga w osiągnięciu sukcesu w modelingu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:

W sobotę  w finale"Top Model" zmierzą się Dominik Szymański, Natalia Węgrzynowska, Sofia Konecka-Menescal i Wiktoria Darda. O tym, kto wygra program, zdecydują widzowie.

Program od godziny 20:00 w TVN i Playerze poprowadzą Joanna Krupa i Michał Piróg. W jury razem z gospodynią zasiadają Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński, Marcin Tyszka. Gościnią specjalną będzie projektantka Gosia Baczyńska.

Nagroda główna w programie to 200 tysięcy złotych, kontrakt z agencją Selective Management oraz okładkową sesję do magazynu "Glamour".

Rubik: w Polsce „Top model” pomaga w karierze

W show gościła niegdyś także polska supermodelka Anja Rubik. Zapytaliśmy, czy jej zdaniem dziś „Top model” może pomóc w osiągnięciu sukcesu w świecie modelingu?

- Na polskim rynku zdecydowanie tak. Uczestnicy i uczestniczki nagle stają się osobami publicznymi, zdobywają swój fanbase. Oglądalność tych programów jest ogromna, za tym idzie odpowiedzialność. Zapraszane są różne osoby i organizacje,  które mają pozytywny impakt na społeczeństwo. Częścią jest także SEXEDPL – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anja Rubik.

12. edycję programu „Top model” ogląda w TVN w sobotnie wieczory średnio 584 tys. osób. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 584 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,30 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,26 proc. w grupie 16-49 oraz 7,05 proc. w grupie kobiet 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/osoby-z-niepelnsprawnoscia-bohaterami-kampanii-sexedpl ##

Rubik stworzyła fundację, namawiała do pójścia na wybory

W ostatnich latach Anja Rubik mocno angażuje się także w działalność społeczną. Jej fundacja SEXEDPL pomaga szerzyć wiedzę na temat edukacji seksualnej czy przeciwdziałaniu przemocy wobec kobiet. W czasie kampanii wyborczej SEXEDPL zaangażowała się również w działania profrekwencyjne. Powstały trzy klipy kierowane do młodych ludzi, pokazujące dobitnie, jaki wpływ mają politycy na nasze codzienne życie.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Anja Rubik (@anja_rubik)

 

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anja Rubik nie kryje zadowolenia z wyników akcji swojej fundacji.

- Efekt naszej kampanii był gigantyczny. Ponad 13 milionów osób obejrzało nasze klipy! To gigantyczny sukces. Jeszcze większym sukcesem była wyborcza frekwencja, jest to zasługa wielu osób i organizacji. Trzy czwarte społeczeństwa [uprawnionego do głosowani - przyp. red.] zagłosowało. To cudowne, bo w ten sposób sprawdza się zdrową demokrację. Polska buduje wspólną przyszłość. Świetnie, że kobiety poszły zagłosować, bo dzięki nim będziemy mieć zmianę w rządzie. Co fantastyczne, zagłosowali także młodzi - w tej grupie frekwencja podskoczyła o 20 punktów procentowych w porównaniu z poprzednimi wyborami – opowiada nam Anja Rubik.

Polska supermodelka zdradza, że SEXEDPL będzie nadal angażować się w akcje budujące w społeczeństwie świadomość przywileju udziału w wyborach.

- To ważna część demokracji i świadomego funkcjonowania w społeczeństwie. Chodzi nam też o prawa reprodukcyjne, prawa człowieka, co jest tematem edukacji seksualnej – mówi Anja Rubik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"