Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier

Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcąprogramu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie irealizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej orazpozyskiwanie sponsorów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórcówgier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzebymałych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących grykomputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 orazWii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, zciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcietechniczne, marketingowe oraz finansowe.

- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategiiwizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma onapomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów,niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu ozaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców,powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówiDominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.

Komentarze (0)
dawny t-mobilowiec
14 lat temu

kto wymyslil to haslo: biegnij przeniesc... Nikt, ale to nikt nie bedzie mi rozkazywac co mam robic!!!!!!!!!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek