“Flesz” liderem, tracą “Party” i “Gala”

Nowy magazyn “Flesz”, już w pierwszym miesiącu ukazywania się na rynku, został liderem sprzedaży w segmencie magazynów people. Drugie miejsce w październiku ub.r. zajął “Show”, który wyprzedził “Party”. Zanotowało ono spadek podobnie jak “Gala”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem magazynu “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) wyniosła w październiku 2011 roku 507 330 egz., - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł pojawił się na rynku 9 października 2011 r. w promocyjnej cenie 1,50 zł. Magazyn wsparty został dużą kampanią reklamową z udziałem Małgorzaty Sochy (więcej na ten temat).

Drugie miejsce zajął dwutygodnik “Show” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 455 225 egz. po wzroście o 13,2 proc. - największym w zestawieniu. Tytuł ten od sierpnia ub.r. ukazuje się wraz z rozbudowanym działem o modzie i urodzie “Show Style”.

Z pierwszej pozycji na trzecią spadł konkurencyjny magazyn “Party” (Edipresse Polska). W październiku ub.r. jego sprzedaż ogółem zmalała o 1,8 proc. do 452 754 egz. To największy spadek w rankingu. Dwutygodnik ten od października także wprowadził dział o modzie i urodzie pod nazwą “Party Styl” (dowiedz się więcej), a dwa numery w tamtym miesiącu wsparł kampanią reklamową, co jednak  nie uchroniło go przed spadkiem.

Wzrost o 1,5 proc. zanotowała zajmująca czwartą lokatę “Viva!” (Edipresse Polska). Jej wynik w październiku ub.r. to 157 776 egz.

Z kolei będąca na piątym, ostatnim miejscu “Gala” zanotowała minimalny spadek o 0,01 proc. i sprzedała się w liczbie 80 447 egz. Od kwietnia ub.r. tytuł ten jest dwutygodnikiem z ceną 4,99 zł, a rok temu był tygodnikiem i kosztował 3,50 zł.

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała “Viva!” (wyniósł on 13,8 proc.). Najwięcej straciła natomiast “Gala” (45,9 proc.). We wrześniu ub.r. magazyn ten miał jeden numer w cenie promocyjnej 1,99 zł, natomiast w październiku wszystkie ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu