Focus Media Group, Red8 Advertising i VML Poland będą reklamować PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU zakończyła przetarg na obsługę reklamową, wybierając do współpracy trzy agencje: Focus media Group, Red8 Advertising i VML Poland. Umowy z nimi zawarła na trzy lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybór agencji reklamowych do obsługi PZU poprzedzony był wielomiesięcznym postępowaniem. Na początku marca br. kilka miesięcy po uruchomieniu procedur przetargowych związanych z wyborem agencji reklamowej do obsługi full service, PZU poinformowało agencje, że przetarg został właśnie zakończony. Nie wybrało w nim jednak żadnej agencji do dalszej współpracy, a w liście do uczestników przetargu nie podało powodów swoich decyzji. W przetargu brało udział pięć agencji, w tym broniąca obsługi tego klienta agencja DDB&tribal

Nieoficjalnie mówiono wówczas, że ubezpieczyciel zmienił zasady współpracy w zakresie obsługi reklamowej - postanowił zrezygnować ze stałej współpracy z jedną z nich.

Niedługo po tym PZU zaprosiło ponownie agencje do składania ofert. W finale przetargu uczestniczyło pięć agencji, spośród których ubezpieczyciel wybrał Focus Media Group, Red8 Advertising i VML Poland. Umowy z nimi zawarto na trzy lata, a będą one odpowiedzialne za obsługę ubezpieczyciela w zakresie komunikacji 360 stopni.

Poprzednio obsługą reklamową PZU w zakresie ATL zajmowała się agencja DDB&tribal.

Przypomnijmy, że wiosną br. ubezpieczyciel zmienił też dom mediowy - miejsce Publicis Media zajął wtedy UM, odpowiadający za planowanie i zakup mediów zarówno dla PZU, jak i Link4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]