Fresh interaktywnie dla ESKK

Grupa Fresh przygotowała kampanię reklamową dla ESKK - największej firmy w Polsce świadczącej usługi kształcenia korespondencyjnego.

ms
ms
Udostępnij artykuł:

Zlecenie obejmowało kreację materiałów na potrzeby kampanii interaktywnej. Obejmowała ona bannery, mailingi oraz materiały na stronę własną Klienta. Zakupem mediów firma zajęła się we własnym zakresie.

Całość prac kreacyjnych wykonała firma eFresh – interaktywna agencja należąca do Grupy Fresh.

„Internet coraz częściej staje się samodzielnym medium reklamowym. Klienci dostrzegają zalety płynące z możliwości precyzyjnego trafienia do ich grupy docelowej” – powiedział Szymon Wesołowski – eFresh manager.

Obecna kampania reklamowa jest kolejnym zleceniem realizowanym przez Grupę Fresh. Wcześniej agencja fotograficzna Fresh Photo zrealizowała dwie sesje fotograficzne na rzecz ESKK.

ms
Autor artykułu:
ms
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"