FreshMail udostępnia nową wersję swojego systemu

Firma e-mail marketingowa FreshMail stworzyła nową wersję swojego systemu - FreshMail v 4.2.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wśród nowych funkcjonalności wprowadzonych do FreshMail v 4.2 jest m.in. wzbogacony Spam test, który umożliwia sprawdzenie czy popularne filtry antyspamowe nie zakwalifikują danej kampanii e-mail marketingowej jako niechcianą pocztę. W nowej wersji systemu użytkownicy mogą sprawdzić swoją kampanię dla kolejnych skrzynek pocztowych: Poczta Onet.pl, Poczta o2.pl oraz GaduGadu -  co w sumie daje możliwość testu w 8 systemach antyspamowych.

FreshMail zintegrował dostępne w systemie "Raporty z kampanii" z Google Analytics. Pozwala to na analizę efektów w jednym oknie przeglądarki, bez konieczności przelogowywania się pomiędzy FreshMailem a Google Analytics.

Nowa wersja systemu została także wzbogacona o nowe metody targetowania wysyłek. Od teraz można geotargetować wysyłki na podstawie kodów pocztowych. Dodatkowo system automatycznie dzieli bazę subskrybentów ze względu na płeć.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Znamy laureatów 21. Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic Polska"

Znamy laureatów 21. Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic Polska"

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka