Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker

Gabriel Olszewski w firmie Diageo w Amsterdamie odpowiada za globalny marketing marki alkoholowej Johnnie Walker. Do firmy tej przeszedł z Jacobs Douewe Egberts.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker

W Diageo w Amsterdamie Gabriel Olszewski pełni funkcję global marketing lead Johnnie Walker Super Premium. Przed dołączeniem do tej firmy przez ponad 3 lata pracował w produkującej kawę firmie Jacobs Douewe Egberts, również w Amsterdamie.

W latach 2010 -2015 pracował w polskim oddziale Mondelez International. Zaczynał jako brand manager marki Milka w Polsce, potem był jej brand managerem odpowiedzialnym za rynek rosyjski, a przed odejściem zajmował stanowisko senior brand managera  kategorii kawy na region Polski i krajów bałtyckich.

W swojej karierze związany był również z firmą kosmetyczną L'Oreal, gdzie był product managerem. Z kolei w Orange Polska pracował jako brand manager -przez blisko 3 lata.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?