Gardena promuje się w telewizji i prasie

W telewizji i prasie trwa najnowsza kampania reklamowa marki Gardena - producenta narzędzi i urządzeń ogrodniczych oraz systemów nawadniania. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona klientów i wzrost świadomości marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przygotowano kilka różnych wersji spotów reklamowych. Spoty telewizyjne emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grup TVP, Polsat, TVN oraz At Media.

Kampania telewizyjna wspierana jest przez reklamy zamieszczone w prasie, które pojawiają się w mediach ogrodniczych (np. Mój Piękny Ogród, Kwietnik, Ogrody). Działania z zakresu PR dla marki Gardena, która w tym roku świętuje swoje 50. urodziny, realizuje agencja ComPress S.A

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe