"Get Up" - nowy album Bryana Adamsa. Premiera 16 października

Bryan Adams zapowiedział wydanie nowego albumu "Get Up".

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:

Premierę wyznaczono na 16 października. Zestaw wypełni 13 piosenek - 9 nowych i 4 wersje akustyczne wcześniejszych kompozycji.

Produkcją materiału zajął się frontman ELO, Jeff Lynne, który ma na koncie współpracę z Beatlesami, Paulem McCartneyem, Randym Newmanem i Tomem Pettym. W pisaniu tekstów wsparł Adamsa wieloletni współpracownik Adamsa Jim Vallance.

- Proces tworzenia płyty można opisać jako organiczny - mówi wokalista. - Tworzyłem piosenkę po piosence, wraz z Jeffem, który produkował utwory gdy tylko miał czas. To była świetna współpraca, miałem dużo czasu na pisanie piosenek, których większość powstała z pomocą Jima Vallance. Cała nasza trójka głównie współpracowała przez internet, wysyłaliśmy sobie dema i fragmenty piosenek, póki wszyscy byliśmy zadowoleni.

Oto tracklista:"You Belong To Me""Go Down Rockin'""We Did It All""That’s Rock and Roll""Don’t Even Try""Do What Ya Gotta Do""Thunderbolt""Yesterday Was Just A Dream""Brand New Day""Don’t Even Try" (Acoustic)"We Did It All" (Acoustic)"You Belong To Me" (Acoustic)"Brand New Day" (Acoustic)

Poprzednie dzieło kanadyjskiego rockmana to "Tracks of My Years" z września 2014 roku.

megafon.pl / pr
Autor artykułu:
megafon.pl / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu