GetHero ma nową identyfikację wizualną

Agencja influencer marketingowa GetHero wprowadziła nową identyfikację wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
GetHero ma nową identyfikację wizualną

GetHero odświeżyło swój wizerunek, wprowadzając nowy logotyp i key visual. W nowej identyfikacji wizualnej "agencja podkreśla swoją stabilną sytuację oraz nieprzerwany rozwój", jak podkreślono w komunikacie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gethero-wyniki-finansowe-w-2018-roku ##

W nowym logo główny znak - maskę herosa - zastąpił hashtag, nawiązujący do profilu działalności firmy.

grafika

Na górze: nowy logotyp GetHero, na dole poprzednia wersja

- Nieprzypadkowo hashtag umiejscowiony został w słowie “hero”. W ten sposób podkreślamy istotną rolę bohatera marki, którym w obecnych czasach niewątpliwie jest influencer. Elementem łączącym stare i nowe logo jest wyróżnienie litery “H” oraz żółty kolor. Na bazie symbolu opracowaliśmy także systemowy key visual oraz szereg różnych materiałów, umożliwiających dalsze tworzenie spójnych grafik, podkreślających unikalny charakter marki i budujących jej świadomość wśród odbiorców - tłumaczy Magdalena Fudali, Co-Founder, projektant graficzny w NUO Studio, które odpowiada za opracowanie koncepcji nowej identyfikacji wizualnej GetHero.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]