„Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP

Na 12 dworcach PKP w Polsce trwa kampania ambientowa towarzysząca promocji filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali", który do kin wchodzi w marcu. Akcję realizują Synergic i United International Pictures.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP

Akcja polega na postawieniu w halach wybranych dworców PKP budek, przypominających wyglądem telefoniczne. Nawiązują one do tematyki filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali", który do kin wejdzie 16 marca. Oprócz tego, pasażerowie zobaczą na dworcach wyklejane podłogi, przypominające angielski trawnik oraz citylighty, zamieszczone także w przejściach podziemnych.

- Kampanie w obrębie dworców mogą być prowadzone przez siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku, dlatego powierzchnie reklamowe tam stają się coraz bardziej interesujące dla naszych klientów i cieszymy się z sukcesu kolejnej kampanii dla United International Pictures - komentuje Joanna Hutnik, wiceprezes zarządu Synergic, firmy odpowiedzialnej za przygotowanie akcji.

Działania potrwają do końca marca.

Dystrybutorem „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" jest United International Pictures.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję