Great Open House dla Palmolive

Trwa promocja konsumencka produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy realizowana przez agencję Great Open House.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem akcji prowadzonej przez Great Open House jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki Palmolive jako eksperta w codziennej pielęgnacji, poprzez przybliżenie klientom oferty produktów dwóch linii - Palmolive Thermal Spa oraz Palmolive Aromatherapy, ze szczególnym naciskiem na nowość - Aromatherapy Vitality.

W czasie akcji promocyjnej kosmetyki obu wymienionych linii Palmolive można nabyć w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo do każdego produktu linii Palmolive Thermal Spa dodawana jest loofah gratis, natomiast za zakup artykułu linii Palmolive Aromatherapy konsumentka otrzyma w prezencie kosmetyczkę.

Promocja realizowana jest w sieciach hal Key Account oraz Cash & Carry w dniach od 23 czerwca do 16 lipca br. W terminie od 7 do 29 lipca br. akcja obejmie zasięgiem również wybrane warszawskie hale Tesco.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style