GroupM z medialnym budżetem Bayer

Agencja GroupM będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla firmy Bayer AG w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na warty około 570 milionów euro budżet należąca do holdingu WPP Grop agencja pokonała Interpublic Group i Omnicom Media Group.

Do niemieckiego koncernu chemiczno-farmaceutycznygo należą takie marki jak Berocca, Feminax, Alka-Seltzer, Rennie, Aleve i Canesten.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"