Grubsze dodatki w „Gościu Niedzielnym”

Najnowsze wydanie “Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”) ukazało się w środę 25 stycznia br. z trzema powiększonymi dodatkami diecezjalnymi.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zmiany objętości dotyczą dodatków ukazujących się w diecezjach krakowskiej, wrocławskiej i warszawskiej. Liczą one teraz osiem stron formatu A3, drukowane są na papierze gazetowym i nie są już wszywane do grzbietu głównego pisma.

W dodatkach jest teraz więcej informacji o wydarzeniach w regionach, a także więcej reklam (przygotowano nowy cennik reklamowy). Projekt graficzny nowych dodatków został przygotowany przez Witolda Morawskiego, autora layoutu grzbietu głównego „Gościa”.

Zmianie towarzyszy kampania informacyjna w regionalnych telewizjach i stacjach radiowych. Za zakup mediów i kreację odpowiedzialny jest dział promocji „Gościa Niedzielnego”.

W tej chwili tygodnik ma 19 dodatków diecezjalnych, w planach jest powiększenie objętości kolejnych z nich.

grafika

W listopadzie 2011 r. „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii. Średnia sprzedaż ogółem tytułu wyniosła 145 421 egz. (dane ZKDP, więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu