Grupa Gino Rossi inwestuje w technologie mobilne

Grupa Gino Rossi, do której należą marki Gino Rossi i Simple Creative Products, chce w niedalekiej przyszłości wdrożyć technologie mobilne i zbliżeniowe, by usprawnić system obsługi klientów.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Grupa Gino Rossi inwestuje w technologie mobilne

W planach Grupy znajduje się między innymi rozwój mobilnego systemu pozwalającego na integrację działań online i offline oraz wprowadzenie do salonów technologii Bluetooth Low Energy (BLE). Technologie zbliżeniowe i kontekstowe mają pozwolić m.in szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, informować o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskać informacje o dostępności produktów w konkretnych salonach. Nowy system ma też usprawnić proces reklamacyjny.

- Rozwiązania nad którymi pracujemy pozwolą dogłębniej poznać potrzeby i oczekiwania naszych klientów, trafniej komunikować naszą ofertę, a także szybko i sprawnie reagować na potrzeby produktowe - mówi Tomasz Malicki, prezes Grupy Gino Rossi.

Pracami po stronie Grupy kierować będą Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi) oraz Tomasz Gardziewicz (Simple Creative Products). Wdrożeniem rozwiązań technologicznych zajmie się HG Intelligence S.A. Platforma powstanie w oparciu o autorskie rozwiązania produktowe HGI (Synerise, HG Beacon).

Wprowadzenie usługi przewidziano na drugą połowę br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta