Grupa Komunikacja Plus rozpoczyna globalną współpracę z Doconomy

Do grona klientów Grupy Komunikacja Plus dołącza Doconomy, szwedzki startup z obszaru fintech.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy dwie spółki GK+ prowadzą globalne działania marki: zespół Proomni odpowiada za realizację kampanii digital na 19 rynkach, zaś agencja Follow Vision wspiera klienta w przygotowaniu materiałów kreatywnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/oneplus-klientem-komunikacji-plus-pr ##

Proomni, agencja digital media z Grupy Komunikacja Plus, w listopadzie uruchomiła globalną kampanię online na 19 rynkach, zlokalizowanych na czterech kontynentach, w tym w USA, Kanadzie, Meksyku, Japonii, Chinach, Tajwanie, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Austrii, Irlandii, krajach Beneluxu i skandynawskich. Dodatkowo, agencja kreatywna Follow Vision przygotowuje dla Doconomy materiały graficzne na rynek międzynarodowy.

Za strategiczny nadzór nad projektem po stronie Proomni odpowiada Błażej Soniewicki, CEO spółki i Monika Modrzejewska, head of digital marketing. Po stronie Follow Vision prace koordynuje Małgorzata Antkowiak Bocian, account manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały