Grupa LeadsMansion zapowiada Leadorium, platformę afiliacyjną w technologii blockchain

Grupa LeadsMansion, polska spółka z sektora fintech prowadzi prace nad platformą afiliacyjną nowej generacji opartą o technologię blockchain. Projekt nazwany Leadorium ma wykorzystać mechanizmy oferowane przez zdecentralizowane bazy danych i zaadresować główne wyzwania globalnego rynku afiliacyjnego, takie jak transparentność rozliczeń, bezpieczeństwo czy nieuczciwie generowany traffic. Leadorium ma być zaoferowane w formie subskrypcyjnego narzędzia (SaaS) dostępnego dla wszystkich uczestników rynku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Grupa LeadsMansion zapowiada Leadorium, platformę afiliacyjną w technologii blockchain

Grupa LeadsMansion powstała w 2012 r. jako platforma do obrotu leadami, głównie finansowymi. Wydawcy, tj. podmioty generujące ruch w sieci (blogerzy, posiadacze baz e-mailowych, właściciele stron), po zarejestrowaniu się jako zweryfikowani dostawcy uzyskali możliwość sprzedaży leadów do banków, firm ubezpieczeniowych czy pożyczkowych.

Rozwiązanie oferowane przez LeadsMansion umożliwiło marketerom sieciowym uzyskiwanie wyższych zysków wyprzedzając działania marketingowe samych odbiorców leadów. Cały proces obsługiwany był przez technologię platformy LeadsMansion, która poprzez analizę big data optymalizowała przebieg wymiany tak aby maksymalna liczba leadów znalazła nabywcę. Grupa pozostaje członkiem Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych od 2015 r.

Teraz poinformowano, że LeadsMansion prowadzi prace nad nową platformą afiliacyjną o nazwie Leadorium. Według zapowiedzi projekt wykorzystuje blockchain Ethereum oraz smart-kontrakty, aby zautomatyzować i zabezpieczyć współpracę oraz rozliczenia na linii wydawca - reklamodawca, jak również aby uniemożliwić modyfikację statystyk wszystkich uczestników obrotu. Brak możliwości modyfikacji ma zapewniać transparentność dla wszystkich stron, oraz motywować zarówno wydawców jak i reklamodawców do uczciwej współpracy. Smart-kontrakty będą automatycznie egzekwować transakcje zgodnie z pierwotnymi warunkami oraz premiować ponadstandardowe rezultaty po stronie wydawców.

Jak zaznaczono w komunikacie zespół LeadsMansion, który sam zdobywał doświadczenie m.in. w sektorze lendtech poprzez uczestnictwo w procesie cyfryzacji całego sektora, postanowił scalić najlepsze rozwiązania zaobserwowane na kilku rynkach (głównie brytyjskim i amerykańskim) i stworzyć typ platformy, z której sam by korzystał.

LeadsMansion wyjaśnia, że analogicznie do biznesów typu marketplace kluczowym czynnikiem stała się wewnętrzna podaż na leady (dane) w platformie, tj. posiadanie tak dużej i zdywersyfikowanej liczby chętnych na leady, aby jak najwięcej jakościowego ruchu dostarczonego przez wydawców znalazło nabywcę.

LeadMansion zakłada, że poprzez dodatkowe zabezpieczenie interesów reklamodawców oraz wykorzystanie wciąż rozwijającej się technologii blockchain uda się zaangażować większą liczbę globalnych reklamodawców do umów afiliacyjnych.

Ze względu na fintechowy profil działalności grupa zakłada, że testy Leadorium rozpocznie w sektorze finansowym, ale docelowo rozwiązanie ma być dostępne dla wszystkich branż. Zgodnie z zapowiedzią więcej informacji dotyczących projektu można spodziewać się w czwartym kwartale 2019 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style