Gry-online.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net

Seriwis Gry-online.pl w kwietniu 2014 roku zacznie współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Do tego momentu będzie obsługiwany przez Goldbach Audience.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z Goldbach Audience (wcześniej działającą pod nazwami AdMaster i Arbomedia) Gry-online.pl współpracują od 13 lat.

Od kwietnia 2014 roku serwis wejdzie w skład oferty Evolution Media Net, dołączając do kilku pakietów tematycznych (m.in. Big City Life, Enterta!nment, Men's World, Teenagers, Technology&Internet) oraz oferty specjalnej. Umowa, zakładająca wyłączność sieciową, będzie obowiązywać przynajmniej do końca 2015 roku.

W sierpniu br. Gry-online.pl odwiedziło 1,84 mln realnych użytkowników, wykonując 40,32 mln odsłon i spędzając średnio na stronie po 14:14 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Gry-online.pl to zdecydowanie najpopularniejszy serwis spółki Gry-Online, która od 2,5 roku należy do NFI Empik & Fashion.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały