Gwiazdy bawiące się logo TVN w jesiennej kampanii stacji

Nowości programowe TVN oraz najważniejsze pozycje z prime-time promowane są w kampanii jesiennej ramówki TVN. Działania obejmują internet, outdoor oraz prasę.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Gwiazdy bawiące się logo TVN w jesiennej kampanii stacji

W kreacjach stworzonych na potrzeby akcji zobaczyć można gwiazdy TVN bawiące się logo stacji. W reklamach pojawią się twarze z „Mam talent!”, „MasterChefa” i „Top model”. W ramach akcji promowane będą też nowe formaty stacji jak „Kto poślubi mojego syna”, „Szkoła”, „Mama kontra mama”, „Żony z Hollywood” oraz „Ugotowani”.

Działania realizowane są przede wszystkim w internecie (rich media i formy płaskie), a także na outdoorze (siatki wielkoformatowe) oraz w prasie.

Kreację TVN przygotował samodzielnie, a media zakupił dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?