H&M wchodzi do metaverse dzięki współpracy z Roblox

Marka odzieżowa H&M wchodzi do świata metaverse za pośrednictwem platformy gier online Roblox. Gra powstała we współpracy z firmą Dubit.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H&M wchodzi do metaverse dzięki współpracy z Roblox

Odzieżowa marka H&M nawiązała współpracę ze studiem metaverse Dubit, aby stworzyć H&M Loootopia, która pozwala graczom projektować wirtualne ubrania i wchodzić w interakcje z innymi projektantami.

Projekt obejmuje również minigry, sesje stylizacji, alternatywne światy i wydarzenia mające na celu edukację graczy w zakresie funkcjonowania branży modowej.

- Ludzie, którzy kupują i noszą odzież i akcesoria H&M, coraz częściej spędzają czas w wirtualnych przestrzeniach i cyfrowych światach – powiedziała Linda Li, szefowa ds. aktywacji klientów i marketingu w H&M Americas. Dodała, że to doświadczenie umożliwi klientom nowe sposoby interakcji ze sprzedawcą. - W nadchodzących latach H&M będzie nadal eksplorować tę szybko rosnącą przestrzeń wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości - dodała.

Współpraca z Roblox

W centrum gry znajduje się plac miejski, a gracze mają dostęp do innych światów, takich jak Rainbooow Fields, Neon Studiooo i Fabric Fooorest. Gracze muszą zbierać różne elementy mody, biorąc udział w minigrach, sesjach stylizacji i wydarzeniach, aby spersonalizować swoje awatary za pomocą unikalnych projektów odzieży. Mogą również dodawać utwory muzyczne, ruchy taneczne i akcesoria, aby ich projekty wyróżniały się na wybiegu.

Projekt był prowadzony przez Matta Whatleya z firmy Dubit. Andrew Douthwaite, dyrektor handlowy w Dubit, powiedział, że H&M chce zaoferować doświadczenie, które promuje „zabawę i zrównoważony rozwój”.  Na przykład, gdy nadszedł czas na zmianę stylu, zachęca się graczy do recyklingu starych ubrań w celu zdobycia „super ]rzadkich elementów”.

Interakcja społeczna pojawia się, gdy gracze mogą spotykać się ze znajomymi, aby wymieniać się ubraniami, robić sobie selfie lub podziwiać swoje najnowsze dzieła.

Max Heirbaut, global head of brand experience, metaverse, w H&M, dodał:  - W H&M chcemy zachęcić wschodzące pokolenie cyfrowych tubylców do wyrażania siebie poprzez modę zarówno poza ekranem, jak i na ekranie. H&M Loootopia to ekscytujący nowy świat, który wyzwala kreatywność i pozwala graczom tworzyć i rozwijać swoją wirtualną garderobę w Roblox, dzięki czemu mogą poczuć się jak najbardziej sobą poprzez swojego awatara.

To nie pierwszy raz, kiedy H&M zwraca się ku wirtualnym doświadczeniom. W 2021 roku firma modowa uruchomiła wyspę recyklingu ubrań w grze symulacyjnej Animal Crossing, która zawierała cyfrową wersję gwiazdy "Game of Thrones", Maisie Williams.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy