Harder&Harder w kampanii CrimeShop Patrol dla Crunchips

Agencja marketingu szeptanego Harder&Harder przygotowała dlaCrunchips akcję promocyjną CrimeShop Patrol. Ideą kampanii byłakontynuacja budowania "imprezowego" wizerunku marki poprzezwykorzystanie dobrze znanych ambasadorów Crunchips, czyli postaci"imprezowych policjantów".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Marka Crunchips została wsparta dodatkowo poprzez działaniazasięgowe w postaci kampanii internetowej, ePR oraz filmówwirusowych z udziałem imprezowych patroli. Agencja natomiastwykorzystała również działania trialowe oraz prosprzedażowe takiejak street marketing, BTL czy sampling chipsów. Element scalającykampanię stanowi landing page - www.crunchips.pl/patrol/,gdzie umieszczone zostały szczegóły akcji oraz filmiki wirusowe.Studio SMAI, wyspecjalizowany dział Harder&Harder, wzmocniłogólnopolski zasięg kampanii przez działania amplifyinguinternetowego.

Dzięki tym działaniom akcja CrimeShop Patrol kreuje wizerunekmarki jako nieszablonowej i  odważnej, kojarzonej z dobrą zabawąi imprezą. "Imprezowi policjanci " w seksownych mundurachozdobionych szalami "boa" patrolując sklepy wielkopowierzchnioweoraz centra handlowe, rozdawali Crunchipsy przechodniom orazwręczali mandaty za brak uśmiechu i chipsów.

CrimeShop Patrol pojawiły się w największych miastach w Polsce -Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, GOP, Trójmieście, Wrocławiu iSzczecinie, a w okresie wakacyjnym patrole można będzie spotkać wewszystkich najczęściej uczęszczanych miejscowościach nadmorskichm.in. Międzyzdrojach, Władysławowie czy Łebie.

Agencja Harder&Harder zaprosiła do kampanii swoichpartnerów: SMAI Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego orazE_misję Interactive 360, która była odpowiedzialne za kreację iprodukcję działań interaktywnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe